Prihláste sa do svojho účtu
Najmä ak sa e-mail, ktorý ste dostali, týka zamietnutej platby, obnovenia služby alebo chybnej faktúry, prihláste sa k svojmu účtu a skontrolujte svoje objednávky alebo služby skôr, než na čokoľvek v e-maile kliknete alebo budete postupovať podľa pokynov.
Ak vám napríklad príde e-mail, že vaše služby FORPSI neboli obnovené, prihláste sa do zákazníckej administrácie a skontrolujte stav svojich objednávok, platieb alebo aktívnych služieb.
Pokiaľ nič nenaznačuje, že by e-mail mohol byť legitímny, jedná sa pravdepodobne o phishing. Potvrdiť pravosť mailového oznámenia si kedykoľvek môžete aj s našou nonstop zákazníckou podporou.
Hláste nové podozrivé správy
Ak ste dostali podozrivý e-mail, ktorý vyzerá ako od spoločnosti FORPSI, môžete podať hlásenie prostredníctvom našej stránky.
To nám pomôže udržiavať náš zoznam aktuálny a zabrániť tak tomu, aby sa rovnakou správou nechali oklamať ďalší zákazníci.
Nahlásiť e-mail